zaterdag 23 februari 2013

Valentijnskadootje

Ik had voor Valentijnsdag voor mijn gastkindjes een klein kadootje gemaakt.

Met mijn Silhouette Cameo had ik een leuk muisje uitgesneden en daarna in elkaar geplakt. Vervolgens had ik dit muisje aan een zakje gemaakt waar een hartje in zat van wascokrijtjes.



De hartjes had ik zelf gemaakt.
Ik had gewone wascokrijtjes in stukjes gebroken. Deze stukjes had ik verdeeld over silicone hartjes waar je normaal cupcakejes in kan bakken.

Daarna had ik de hartjes met de stukjes krijt op 230 graden 15 minuten in de oven gezet. Daarna haal je de hartjes weer uit de oven en laat je ze afkoelen. Het duurt best wel even voordat de krijtjes weer gestold zijn. Ik heb ze een nachtje in de vormpjes laten zitten. Daarna kan je de silicone hartjes verwijderen en heb je hartjes als wascokrijtjes.
Het idee had ik al eens op Pinterest.com

Geen opmerkingen: