vrijdag 24 augustus 2012

UWYH-project nr. 5 Cupcakes gehaakt

Morgen geeft Anja d'r kinderfeestje. Om 13.00 uur komen er 6 vriendinnetjes van Anja. We hebben dan eerst een High Tea bij ons thuis en rond 14.30 uur gaan we naar Bakkerij Roodenrijs in Rijswijk waar we een rondleiding krijgen door de bakkerij en de kids gaan koekjes bakken en een cupcake versieren. Voor de mevrouw die alles verzorgd heb ik een cupcake-doosje gehaakt waar we het geld in doen. Het gratis patroon hiervan is hier te vinden http://www.hakopdetak.com/2010/12/06/het-recept-voor-de-allerlekkerste-allerleukste-allerzoetste-cupcake/ En voor Anja d'r vriendinnetjes heb ik cupcake-sleutelhangertjes gehaakt. Dit patroontje is te koop bij www.hippe-bandjes.nl In he totaal heb ik er 9 gemaakt.

Hiermee komt mijn lijstje van UWYH-projectjes op 5 te staan want ik had bijna alles in huis ervoor. Moest alleen sleutelhangertjes kopen en de hardroze lintjes heb ik erbij gekocht, de lichtroze lintjes had ik nog. Zelfs dat dingetje waarin je de lintjes knijpt en mee aan de sleutelhanger hangt had ik nog liggen.

Geen opmerkingen: