zaterdag 5 december 2009

Traktaties Rick 4 jaar

A.s. donderdag mag Rick op de peuterspeelzaal trakteren omdat hij 8 januari 4 jaar wordt en dus na de kerstvakantie niet meer op de peuterspeelzaal terug komt. Voor de juffen heb ik een lace patroontje geborduurd van een kaars. Deze heb ik in een plastic bal gehangen. De plastic ballen heb ik aan de binnenkant nog bespoten met spuitsneeuw. De ballen worden opgehangen aan een rood lint. Aan het rode lint heb ik nog een belletje gemaakt en een kaartje eraan gehangen waarop staat: Bedankt voor de fijne tijd op de peuterspeelzaal. Groetjes Rick





De kinderen krijgen een bellenblaas met een sleutelhanger eraan die ik zelf gedigitaliseerd heb. Het is het hoofdje van de pop Puk van de peuterspeelzaal. Puk beleefd op de peuterspeelzaal allemaal avonturen en wordt dus in verschillende thema's betrokken. Afgelopen weken was Puk bijvoorbeeld verkleed als Zwarte Piet. Aan de sleutelhanger heb ik een sleutel gemaakt en daarop staat: Voor mij gaat de deur van de peuterspeelzaal op slot want ik ga na de kerstvakantie naar de basisschool. Achter de sleutel heb ik nog een ontbijtkoekje geplakt.














Geen opmerkingen: